Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Marina Orikum
12 August 2026
Vizion fokus

Zelensky: Rusia po përgatitet për mobilizim të ri në...

Paralajmërimi i gjeneralit gjerman: Rusia po teston aftësitë mbrojtëse...

Raund i ri negociatash Izrael-Liban në shtator

Mbyllet dita e 73 e protestës, nis marshimi në...

Zjarr në kodrat e Tushemishtit

FOTO/ Cristiano Ronaldo dhe Georgina Rodríguez kurorëzojnë dashurinë, zbulojnë...

Rrëmbeu mbesën nga spitali, arrestohet gjyshja në Itali

Tunel nëntokësor në kufirin Letoni-Bjellorusi, dyshohet se përdorej nga...

Zjarr në pyllin e Sinicës në Korçë

Dita e 73-të e protestës, qytetarët mblidhen para Kryeministrisë

Adele, këngëtarja që redukton stresin

17 Nëntor 20:53

Dëgjimi i këngëve të Adele në makinë mund të reduktojë stresin dhe të ndihmojë për të pasur një zemër të shëndetshme sipas shkencëtarve. Autorët e hulumtimit morën në studim një grup grash të reja në rrugët e Brazilit dhe zbuluan se dëgjimi i këngëve të Adele në version instrumental i qetësonte ato.

Versionet në piano ose chart-toppers të ‘Someone Like you’ dhe ‘Hello’ ishin të përfshira në listën e këngëve të projektuara për të qetësuar shoferët e ngecur në trafik. Kjo muzikë qetësonte luhatet e rrahjeve të zemrës duke i ndihmuar në shmangien e problemeve serioze shëndetësore.

Është zbuluar se muzika influencon në mënyrë të pavetëdijshme në ritmet e valëve të trurit dhe rregullon aktivitetin e sistemit nervor duke ulur presionin e gjakut dhe rrahjet e zemrës.

Shkencëtarët e dy universiteteve të Sao Paolo në Brazil bashëkpunuan me Oxford Brookes University dhe Universitetin e Parmas në Itali.

Gratë të cilat iu nënshtruan eksperimentit shkencor duhet të ecnin për 3 km me makinë në rrugët e qytetit në një orë me trafik, udhëtim rreth 20 minuta.

Në njërin prej testeve ato udhëtonin në heshtje dhe në tjetrin me muzikë. Gjatë gjithë studimit, në të dy rast u matën rrahjet e tyre të zemrës.

“Ne zbuluam se stresi kardiak tek pjesëmarrëset në eksperimentin tonë shfaqej më i ulët kur dëgjonin muzikë ndërsa po i jepnin makinës”, u shpreh profesor Vitor Valenti, shrkuan Daily Mail. ‘Të dëgjuarit e muzikës mund të jetë një masë parandaluese në favor të shëndetit kardiovaskular në situatat të stresit intensiv siç është drejtimi i makinës gjatë orarit të pikut të trafikut.”/ LIVING

Posted Under:
Lifestyle
Tagged:
Adele makine Stres

Nga e njëjta kategori

Sekreti për një zemër më të fortë? Ekspertët këshillojnë konsumimin e këtyre katër frutave

më shumë...

Noti dhe humbja e peshës, 7 arsye pse duhet ta përfshini në aktivitetin tuaj gjatë verës

më shumë...

Mendoni se po pini mjaftueshëm ujë? Këto shenja të dehidratimit shpesh ngatërrohen me lodhjen

më shumë...

Simptomat e hershme të demencës mund të shihen në të 30-at dhe 40-at

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tirana Central Park

Minute pas minute

11:15

Pas kritikave për lumin Ibër, Vuçiç i...

11:07

Sekreti për një zemër më të fortë?...

11:01

Zelensky: Rusia po përgatitet për mobilizim të...

10:41

Paralajmërimi i gjeneralit gjerman: Rusia po teston...

10:40

Noti dhe humbja e peshës, 7 arsye...

10:18

Raund i ri negociatash Izrael-Liban në shtator

10:11

Mbyllet dita e 73 e protestës, nis...

9:51

Zjarr në kodrat e Tushemishtit

9:46

FOTO/ Cristiano Ronaldo dhe Georgina Rodríguez kurorëzojnë...

9:34

Rrëmbeu mbesën nga spitali, arrestohet gjyshja në...

9:19

Situata me zjarret në vend/ Ministria e...

9:01

Tunel nëntokësor në kufirin Letoni-Bjellorusi, dyshohet se...

8:59

BE kufizon importet nga Brazili, AKU sinjalizon...

8:53

Zjarr në pyllin e Sinicës në Korçë

8:38

Dita e 73-të e protestës, qytetarët mblidhen...

8:37

Rama: Renditjen në National Cyber Security Index...

8:22

Vazhdon lufta me flakët në Lurë, ndërhyhet...

8:11

Mendoni se po pini mjaftueshëm ujë? Këto...

7:53

Riaktivizohet zjarri në zonën e Zidollit, flakët...

7:49

I shpërtheu tubi i gazit në mjetin...

Më të klikuarat

  • Nëna 22-vjeçare vret dy fëmijët e saj, pak para krimit i dër...
  • Gjeti ish-burrin me një tjetër në apartament, sherri mes gra...
  • E mërkura e “Ferrit”, nesër pritet të jetë dita më e nxehtë...
  • Dorëhiqet nga detyra drejtori i përgjithshëm i Shërbimit Zja...
  • Tradhti ndaj partneres? Lamine Yamal në qendër të një “skand...
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.