Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Marina Orikum
15 August 2026
Vizion fokus

VIDEO/ Tërmeti tronditi ishullin Padar, momente paniku dhe frike!...

“Demokratët Evropianë” krah Veliajt: Kohëzgjatja e afateve të paraburgimit,...

Martesa sekrete e Ronaldos dhe Georginës, zbulohet marrëveshja e...

Tragjedi! 39-vjeçari ekzekuton 5 persona në dy banesa

Irani i përgjigjet Trumpit: Ngushtica e Hormuzit ka qenë,...

Situata me zjarret në vend, Ministria e Mbrojtjes: 35...

Sulm me raketa në portin e Jemenit, katër viktima

Tërmeti me magnitudë 7.7 godet Indonezinë, dhjetëra viktima! Ndërtesat...

Zjarret përfshijnë zonën e Zadarit në Kroaci, flakët dhe...

Trump: Shumë shpejt do e shpallim Ngushticën e Hormuzit...

Pijet e gazuara mund t’iu shkaktojnë rënien e flokëve

26 Gusht 20:23

Njerëzit që pinë më shumë pije me sheqer mund të kenë gjithashtu më shumë gjasa të përjetojnë rënie të flokëve, sipas një analize të kryer mbi studimet e viteve të fundit.

“Dieta dhe ushqyerja luajnë një rol vendimtar në shëndetin e flokëve, veçanërisht vitamina D dhe suplementet e hekurit, ndërsa kufizimi i alkoolit dhe pijeve të gazuara mund të jetë i dobishëm”, shkruajnë studiuesit nga Universidade do Porto i Portugalisë.

Përfundimet e tyre bazohen në gjetjet e mëparshme gjatë dekadës së fundit që tregojnë se konsumimi i pijeve me sheqer shoqërohet me një rrezik në rritje të rënies së flokëve tek burrat dhe se inflamacioni i shkaktuar nga konsumimi i këtyre ushqimeve ndihmon në këtë problem.

Vetëm 11 kanaçe pije me sheqer në javë, ose më shumë se 3,500 mililitra, i lanë të rinjtë në një rrezik më të lartë për rënien e flokëve të modelit mashkullor, sipas një studimi të vitit 2023 të cituar në analizën e re. Në atë kohë, autorët e Universitetit Tsinghua thanë se ishte e vështirë të përcaktohej një shkak dhe pasojë midis dy faktorëve sepse mbështetej në të dhënat e raportuara nga 1,028 pjesëmarrësit e tij.

Konsumi i pijeve me sheqer është lidhur gjithashtu me obezitetin, prishjen e dhëmbëve dhe probleme të tjera që kanë qenë të lidhura me rënien e flokëve.

Por, autorët portugezë vunë në dukje se zbulimi i vitit 2023 u mbështet nga një studim i vitit 2016 që zbuloi se konsumimi i ushqimeve të përpunuara që përmbajnë sheqerna të thjeshtë ishte një “faktor indirekt i lidhur me rënien e flokëve”.

Kjo për shkak se ushqimet stimulojnë prodhimin e sebumit të tepërt, substancës vajore që ne prodhojmë që hidraton lëkurën dhe flokët. Kjo çon në rritjen e baktereve në skalpin e kokës që mund të rezultojë në acarim dhe inflamacion, të cilat kontribuojnë në rënien e flokëve.

“Gjetjet sugjeruan që ndërhyrjet e synuara dietike mund të jenë të rëndësishme në parandalimin dhe menaxhimin e problemeve të flokëve si alopecia dhe rënia e flokëve. Megjithatë, nevojiten kërkime të mëtejshme për të thelluar kuptimin tonë të këtyre lidhjeve dhe për të zhvilluar rekomandime të bazuara në prova për promovimin e shëndetit të flokëve përmes të ushqyerit”, shkruan autorët.

Posted Under:
Lifestyle
Tagged:
gazuara pije Vizion Plus

Nga e njëjta kategori

“Kujdes me financat”, parashikimi i yjeve për secilën shenjë Horoskopi

më shumë...

Qepa kundër rrudhave, a funksionon vërtet kjo metodë natyrale për lëkurën?

më shumë...

Mos i injoroni këto ndryshime në fytyrë, mund të jenë shenjë e një problemi serioz

më shumë...

A ndikojnë ëndrrat në gjendjen tonë emocionale

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tirana Central Park

Minute pas minute

11:12

VIDEO/ Tërmeti tronditi ishullin Padar, momente paniku...

11:02

“Demokratët Evropianë” krah Veliajt: Kohëzgjatja e afateve...

10:46

Durrës/ Trafik armësh nga Kosova drejt grupeve...

10:33

Martesa sekrete e Ronaldos dhe Georginës, zbulohet...

10:21

Tragjedi! 39-vjeçari ekzekuton 5 persona në dy...

9:51

Irani i përgjigjet Trumpit: Ngushtica e Hormuzit...

9:31

Situata me zjarret në vend, Ministria e...

9:28

Sulm me raketa në portin e Jemenit,...

8:47

Tërmeti me magnitudë 7.7 godet Indonezinë, dhjetëra...

8:38

Zjarret përfshijnë zonën e Zadarit në Kroaci,...

8:30

“Kujdes me financat”, parashikimi i yjeve për...

8:04

Parashikimi i motit për ditën e sotme

10:55

Qepa kundër rrudhave, a funksionon vërtet kjo...

10:53

Trump: Shumë shpejt do e shpallim Ngushticën...

10:41

Pamje apokaliptike! Zjarret përfshijnë Britaninë, banesat digjen...

10:37

Izraeli surprizohet nga shpejtësia e rimëkëmbjes ushtarake...

10:23

Gjermania në alarm nga zjarret! Evakuohen mijëra...

10:21

Evropa rrit ndihmën ushtarake për Ukrainën

10:12

Mos i injoroni këto ndryshime në fytyrë,...

10:01

A ndikojnë ëndrrat në gjendjen tonë emocionale

Më të klikuarat

  • E trishtë/ Ndahet nga jeta në moshën 62-vjeçare profesori i...
  • SPAK kërkon 40 hetues për BKH, ja kriteret që duhet të përmb...
  • Maroku heq vizat për shqiptarët, vendimi hyn në fuqi më 15 g...
  • Izraeli surprizohet nga shpejtësia e rimëkëmbjes ushtarake t...
  • Irani i përgjigjet Trumpit: Ngushtica e Hormuzit ka qenë, ës...
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.