Kur Renee Zecha i vuri sytë për herë të parë në një pjese të mrekullueshme toke në Uluwatu, Bali në vitin 2002, zona ende nuk ishte zbuluar dhe zhvilluar në pikën e nxehtë turistike që është tani.

“Ishte kryesisht parajsa e sërfistëve dhe vetëm për surfistët kompetentë, duke pasur parasysh valët sfiduese dhe dyshemetë e mprehta të oqeanit koral. Megjithatë, jo ndryshe nga Kuta dhe Canggu, Uluwatu shpejt filloi të tërhiqte ata që bënin banjo dielli, të tërhequr nga plazhet e shumta të bardha të pacenuara. Dhe me publikimin e filmit Eat, Pray, Love me Julia Roberts në vitin 2010, ai u bë shpejt një atraksion i zakonshëm,” komentoi bankieri i investimeve.

Vendi 60,000 metra katrorë mbi plazhin Nyang Nyang që gjeti Zecha ishte i qetë dhe i papopulluar – një pjesë e natyrës së egër e vendosur në skajin e një shkëmbi. E rrethuar nga natyra e harlisur dhe përballë një pamje spektakolare të Oqeanit Indian, ajo ofroi një arratisje larg ngutjes dhe nxitimit të jetës së saj të punës me ritme të shpejta.

Zecha e dashuruar filloi të ëndërronte një shtëpi pushimi ku mund të arratisej me burrin dhe djalin e saj, si dhe miqtë që mblidheshin në ishull gjatë verës evropiane. Zeka ishte tashmë e rregullt, e vizitonte çdo tre muaj apo më shumë.

Ambienti natyror i kujtoi asaj shtëpinë e fëmijërisë në East Java. “Kopshtet e harlisura tropikale dhe një klimë e ngjashme zgjuan kujtimet e atyre viteve. Ajo ishte e hapur për të jetuar në të mirën e saj, siç ishte mënyra me shtëpitë e stilit të vjetër në atë kohë. Ne donim të kapnim këtë ndjenjë harmonie [me tokën] dhe konvergjencën natyrore të kopshteve dhe ambienteve të brendshme, që duket stili më natyral për jetesën tropikale, “tha Zecha, e cila ka punuar me studion e dizajnit Tristan & Ju me bazë në Singapor.

Ajo që të dyja palët nuk e parashikuan ishte një bashkëpunim që do të zgjaste më shumë se një dekadë, me fillimin e ndërtimit në 2007. “Ajo ishte menduar të ishte një shtëpi pushimi, por ndërsa projekti përparonte, kishte kuptim që të mund ta jepja me qira kur Renee dhe familja e saj nuk janë në Bali. Ne po vendosnim tashmë infrastrukturën e krahasueshme me një hotel të vogël dhe Renee tashmë do të punësonte staf për të mirëmbajtur pronën edhe kur ajo nuk është aty,” shpjegoi arkitektja Juliana Chan, e cila themeloi firmën së bashku me bashkëshortin e saj Tristan Tan në 2012.

Ata e zgjeruan programin për të përfshirë tetë dhoma suita me qira, të dizajnuara si vila private dhe jo dhoma tipike në një shtëpi të madhe. Një spa, palestër, bibliotekë dhe pavionet për t’u çlodhur iu shtuan përmbledhjes.


Duke pasur parasysh largësinë e vendit, shumë punë bazë duhej bërë përpara se të fillonte ndërtimi. Shërbimet si energjia elektrike dhe uji nuk ekzistonin dhe kushtet e rrugëve ishin të këqija. Madje është dashur të ndërtohen disa rrugë të reja për aksesin e duhur. Duke qenë se ishte e pamundur të hynin kamionë dhe makineri të mëdha, pjesa më e madhe e punës duhej të bëhej me dorë ose duke përdorur automjete dhe pajisje më të vogla. Mungesa e ndërtimit dhe e lëndëve të para në kantier bëri që ato të dërgoheshin nga Java Lindore, gjë që zgjati periudhën e ndërtimit.

Vendi i gjatë dhe i ngushtë ishte gjithashtu sfidues për paraqitjen. Ndërsa fundi i shkëmbit ofronte pamje mahnitëse, ai gjithashtu u zhyt thellë në një gropë pranë ujërave. “Sfida ishte të planifikoheshin hapësirat, të afroheshin dhe të rrjedhin në mënyrë të tillë që dikush të mund të shijonte udhëtimin nëpër Estate sikur të vizitonte një galeri arti, dhe megjithatë të shmangte ndjenjën e zvarritur të përshkimit të gjatësisë së madhe të sitit,” tha Chan.

Arkitektura delikate e vë fokusin në mrekullitë natyrore të sitit, i cili përjetohet qoftë në pishinë, në suita apo thjesht duke gjarpëruar. Hapat e peizazhit i lejojnë mysafirët të zbusin lehtësisht terrenin e parregullt. Duke pasur parasysh komplotin e gjatë dhe të ngushtë, pamjet e oqeanit janë të rralla. Kështu, të gjitha suitat u projektuan me “tërheqjen” ose “pamjen e brendshme” të tyre të pellgjeve, kopshteve apo oborreve. Dritaret e xhamit me lartësi të plotë shpërndajnë dritën në hapësira dhe bollëku i materialeve natyrore krijon një atmosferë të qetë në harmoni me natyrën.

Puna e palodhur shumëvjeçare ka dhënë rezultat, pasi prona u zgjodh si shtëpia e parë dhe e vetme ekskluzive Mandarin Oriental në Azi, pasi kishte përmbushur standardet e rrepta të markës. Këto prona janë vendosur në vende të dëshirueshme dhe ofrojnë të njëjtat standarde të larta dizajni dhe shërbimi që gjenden në hotelet me pesë yje të markës. Deri më sot, Uluwatu Estate ka parë vizitorë që vijnë nga e gjithë bota dhe largohen duke e përshkruar atë si “pjesë e parajsës” dhe një destinacion që “bën diçka për shpirtin”./vizionplus.tv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *