Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Marina Orikum
11 August 2026
Vizion fokus

“Lumi Ibër do të rrjedhë sipas gjeografisë, jo folklorit”,...

Tërmeti 7.4 ballë, udhëheqësit botërorë i japin mbështetje Kolumbisë

Mbyllet dita e 72 e protestës, qytetarët nisin marshimin...

Zhvillohet protesta në Orikum, banorët kërkojnë rikthimin e bashkisë

“Zëri i qytetarëve duhet të dëgjohet”, banorët e Dimalit...

Makina del nga rruga në Torino, përplas disa persona,...

72 ditë protestë, qytetarët mblidhen para Kryeministrisë

Zjarrfikësit në luftë me flakët në Krujë, Nufi: Krenarë...

Vrasja e Joan Zykos në Korçë/ Zbardhet dëshmia e...

Tronditet tregu global i energjisë, Irani vendos tarifa për...

Provojeni që tani; Ky është regjimi ushqimor që mbron mëlçinë dhe ul sheqerin në gjak

28 Dhjetor 16:36

Edhe pse dieta mesdhetare mbetet modeli ushqimor me përfitime të shumta për shëndetin, duket se mund të marrim mësime të vlefshme edhe nga pjatat e… Vikingëve, veçanërisht sa i përket rregullimit të sheqerit në gjak dhe shëndetit të mëlçisë.

Sipas një studimi të ri të publikuar në revistën Nature Communications, një dietë skandinave e shëndetshme, e pasur me fibra dhe e varfër në yndyra të ngopura, mund të kontribuojë ndjeshëm në përmirësimin e diabetit të tipit 2, si edhe të sëmundjes joalkoolike të mëlçisë yndyrore.

Studiuesit nga Universiteti i Upsalës krahasuan tre qasje të ndryshme ushqimore dhe zbuluan se e ashtuquajtura “dietë skandinave e shëndetshme” ishte më efektive si krahasuar me dietën me pak karbohidrate, ashtu edhe me rekomandimet zyrtare ushqimore skandinave.

Si u krye studimi

Në studim morën pjesë 150 persona me diabet të tipit 2 ose paradiabet, të cilët u ndanë rastësisht në tre grupe dhe ndoqën për një vit:

Dietë me pak karbohidrate, me kufizim të produkteve shtazore dhe theks te yndyrat poliyngopura me origjinë bimore.
Dietë skandinave e shëndetshme, e ngjashme me dietën mesdhetare, që përfshinte drithëra integrale, fruta, perime, peshk, produkte qumështi me pak yndyrë dhe vajra bimore.
Dietë kontrolli, bazuar në rekomandimet zyrtare ushqimore.

Në të tria grupet u kërkua kufizimi i mishit të kuq dhe të përpunuar, pijeve me sheqer dhe ëmbëlsirave.

Rezultate mbresëlënëse brenda një viti

Pas një viti ndjekjeje, pjesëmarrësit që ndoqën dietën skandinave shfaqën:
-Ulje mbi 20% të yndyrës në mëlçi

-Kontroll më të mirë të sheqerit në gjak
-Përmirësim të përgjithshëm të profilit metabolik

Madje, më shumë se gjysma e tyre përjetuan regresion të sëmundjes së mëlçisë yndyrore.

“Dieta skandinave e shëndetshme dha rezultatet më të mira te pacientët me diabet. Gjetjet janë po aq të rëndësishme si për diabetin e tipit 2, ashtu edhe për mëlçinë yndyrore”, shpjegon drejtuesi i studimit, profesori i Ushqyerjes Klinike dhe Metabolizmit, Ulf Risérus.

Pse u dallua dieta skandinave

Edhe pse të gjitha dietat patën efekte pozitive, dieta skandinave rezultoi më efektive në:

-Rregullimin afatgjatë të sheqerit në gjak
-Uljen e peshës trupore
-Reduktimin e inflamacionit
-Uljen e kolesterolit “të keq” LDL
-Përmirësimin e funksionit të mëlçisë

Vlen të theksohet se pjesëmarrësit humbën peshë pa kufizime strikte kalorike.

“Edhe kur njerëzit ushqeheshin lirshëm me ushqimet e rekomanduara, u vu re humbje peshe, gjë që e bën këtë dietë më të lehtë dhe të qëndrueshme në afat të gjatë”, thekson autori kryesor i studimit, Michael Fridén.

Studiuesit zbuluan se humbja e peshës shpjegonte vetëm 56% të reduktimit të yndyrës në mëlçi, çka tregon se cilësia e ushqimit luan rol vendimtar, përtej kalorive.

“Gjetjet tona hapin rrugën për qasje të reja ushqimore, të bazuara shkencërisht, në trajtimin afatgjatë të diabetit”, përfundon profesori Risérus.

Posted Under:
Anash Lifestyle
Tagged:
diete ushqimore Mëlçia sheqeri në gjak

Nga e njëjta kategori

Tetë frutat me pak sheqer, që ndihmojnë në ruajtjen e formës fizike

më shumë...

Shakira reagon pas tërmetit tragjik në Kolumbi: Zemra ime është me ju!

më shumë...

Tërmeti 7.4 ballë, udhëheqësit botërorë i japin mbështetje Kolumbisë

më shumë...

Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun e sëmundjeve

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tirana Central Park

Minute pas minute

12:14

“Lumi Ibër do të rrjedhë sipas gjeografisë,...

10:47

Tetë frutat me pak sheqer, që ndihmojnë...

10:39

Shakira reagon pas tërmetit tragjik në Kolumbi:...

10:26

Tërmeti 7.4 ballë, udhëheqësit botërorë i japin...

10:22

Konsumimi i shalqirit mund të ulë rrezikun...

10:06

Mbyllet dita e 72 e protestës, qytetarët...

9:52

Ksamil/ Shkeli perimetrin e sigurisë me mjet...

9:41

Zhvillohet protesta në Orikum, banorët kërkojnë rikthimin...

9:39

A duhet të futesh në ujë menjëherë...

9:14

“Zëri i qytetarëve duhet të dëgjohet”, banorët...

8:47

Makina del nga rruga në Torino, përplas...

8:38

Krujë/ Zjarr i madh në Halil, flakët...

8:31

72 ditë protestë, qytetarët mblidhen para Kryeministrisë

8:07

Zjarrfikësit në luftë me flakët në Krujë,...

7:31

Vrasja e Joan Zykos në Korçë/ Zbardhet...

7:12

Tronditet tregu global i energjisë, Irani vendos...

7:11

Po përpiqeni t’i forconi dhe t’u jepni...

6:47

5 kate pa leje në Qeparo, Hita...

6:42

Flakët përfshijnë mbi 20 mijë hektarë në...

6:36

Bilanci i AMP-së për korrikun: 11 të...

Më të klikuarat

  • Nëna e 20 vjeçarit që u vra në Korçë prek me dedikimin për t...
  • Dyshuan se ishte trupi i një viktime, por ajo që gjetën bren...
  • 5 kate pa leje në Qeparo, Hita pezullon gjithë zinxhirin dre...
  • “Krijuam familjen tonë”, këngëtari Mateus Frroku bëhet baba...
  • Gjermania i jep Izraelit “Drakon”, nëndetësen e fuqishme që...
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.