Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Vodafone Banner
12 June 2026
Vizion fokus

SHBA/ Zbulohet shkaku i vdekjes së 11 punëtorëve të...

Teherani publikon tekstin me 7 pika të marrëveshjes me...

Ukraina do të kërkojë 20 miliardë dollarë shtesë për...

FOTO/ Makina e Armand Shakajt që vrau dhe zhduku...

Sali Berisha: Faleminderit SHBA! Sanksionet janë hequr ndaj meje...

Rritja e naftës goditi ekonominë, Sejko: Ndikimi vlerësohet i...

“PD mbështet fuqishëm protestën e rinisë dhe qytetarëve”, Berisha:...

Kryeministri Rama uron Kosovën: Gëzuar 27-vjetorin e Çlirimit

Dyshohet se vrau shokun dhe i zhduku trupin, Armand...

Trump njoftoi marrëveshje me Iranin, Teherani e mohon: Asgjë...

Kujdes, kjo pije kaq e konsumuar rrit me 80% shanset për kancer gjiri tek gratë

26 Dhjetor 17:37

Që të vegjël, jemi mësuar që të na thuhet nga prindërit që duhet të pimë një gotë qumësht se na bën mirë për shëndetit, mirëpo rezultatet e një studimi të kryer së fundmi, na e hedhin totalisht poshtë këtë mit. Sipas një studimi të kryera nga studiuesit e Universitetit Loma Linda dhe i publikuar në Revistën Ndërkombëtare të Epidemiologjisë, konsumimi i qumështit shton rrezikun për kancerin e gjirit te gratë.

 

Sipas studimit, edhe sasitë relativisht modeste të qumështit mund të rrisin rrezikun e një gruaje për kancer gjiri deri në 80%, në varësi të sasisë së konsumuar.

 

Të dhënat tregojnë se pirja e një sasie të vogël qumështi, në rendin e 1/4 ose 1/3 e filxhanit qumësht në ditë, shoqërohet me 30% rritje të rrezikut. Për një filxhan qumësht në ditë, rreziku relativ rritet në 50%, ndërsa për ata që konsumojnë dy deri në tre gota në ditë, rreziku shkon në 80%.

 

Shkencëtarët raportojnë, se arsyet e mundshme për të shpjeguar lidhjet midis kancerit të gjirit dhe qumështit mund të jenë përmbajtja e këtyre produkteve. Kanceri i gjirit tek gratë është shpesh i varur nga hormonet, dhe marrja e qumështit dhe proteinave të tjera shtazore është lidhur në disa raporte me nivele më të larta në gjak të një hormoni të quajtur faktori i rritjes i ngjashëm me insulinën-1 (IGF-1), i cili mendohet se promovon lloje të caktuara të kancerit.

Posted Under:
Lifestyle
Tagged:
grate Kanceri i gjirit Qumështi

Nga e njëjta kategori

Humbja e dëgjimit mund të jetë paralajmërim për një dëmtim të trurit

më shumë...

Përmirëson tensionin e gjakut dhe nivelin e sheqerit, ja disa mënyra për ta marrë magnezin pa pasur nevojë për suplemente

më shumë...

Këto janë shenjat që tregojnë mungesën e vitaminave në organizëm

më shumë...

Raporti i OKB: Puna po vret 840,000 njerëz në vit, stresi është shkaku kryesor

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vodafone Banner Lemon Soda

Minute pas minute

5:14

SHBA/ Zbulohet shkaku i vdekjes së 11...

5:13

Parashikimi i motit për ditën e shtunë,...

5:00

Aksident në Korçë, plagoset i mituri, në...

4:48

Teherani publikon tekstin me 7 pika të...

4:20

Probleme në serverat e ‘Meta’! Bllokohen Facebook...

3:58

Zhdukja e Eglant Koçit, ky është kamarieri...

3:52

NATO paralajmëron zvogëlim gradual të pranisë së...

3:35

Ukraina do të kërkojë 20 miliardë dollarë...

3:06

FOTO/ Makina e Armand Shakajt që vrau...

2:51

Sali Berisha: Faleminderit SHBA! Sanksionet janë hequr...

2:39

Rritja e naftës goditi ekonominë, Sejko: Ndikimi...

2:34

Plotësohet skuadra e finalistëve, të hënën mbrëmja...

2:24

Kosova feston 27-vjetorin e çlirimit, Kurti e...

2:14

Dibër/ Kultivonte 300 bimë kanabisi në zonë...

1:31

“PD mbështet fuqishëm protestën e rinisë dhe...

1:12

Kryeministri Rama uron Kosovën: Gëzuar 27-vjetorin e...

1:10

Festa e PS dhe protesta e qytetarëve,...

12:31

Kurti: Jemi të gatshëm për bashkëpunim me...

12:10

Janë përdorur për shitblerje tokash në Zvërnec,...

11:55

Zbulohen apartamente të kthyer në baza prostitucioni...

Më të klikuarat

  • “Do doja të isha në finale”, Romiri: Kam çaluar si lojtar, k...
  • Hëna e Re sjell shumë ndryshime për këto shenja! Parashikimi...
  • Vis Pupa prek finalen e madhe të Ferma Vip, Iliri dhe Sara n...
  • Sara largohet përfundimisht nga Ferma Vip, Iliri kap finalen
  • Tre ditë para finales, kush u eliminua nga Ferma Vip 3
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.