Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Marina Orikum
13 August 2026
Vizion fokus

Përmbysje e madhe! Egnatia shkon në Europë, shkatërrojnë me...

Treni del nga shinat pranë Lewes në Anglinë juglindore,...

OKB: Korriku muaji më vdekjeprurës për civilët në Ukrainë

Dita e 75 e protestës, pas fjalimeve në Bulevard...

Hegseth: SHBA mund ta mbajë bllokadën e porteve iraniane...

Dy motrat humbin jetën tragjikisht në Lushnjë, policia jep...

Situata e zjarreve në vend, Minsitria e Mbrojtjes jep...

Zjarr në masivin pyjor në Labinot Mal, zjarrfikësit vënë...

Angli/ Zjarri masiv në Stourbridge, shkrumbohen 6 shtëpi

Tragjedi në Lushnjë/ Makina përfundon në kanalin vaditës, humbin...

Kafeja mund të mbrojë mëlçinë dhe të ulë rrezikun e cirrozës

13 Gusht 17:21

Pirja e kafesë, madje edhe asaj pa kafeinë, mund të ndihmojë në mbrojtjen e mëlçisë. Ky është përfundimi i një studimi të ri, të publikuar në revistën “Gastroenterologjia dhe Hepatologjia Klinike”, sipas të cilit konsumimi i kafesë lidhet me një rrezik më të ulët për cirrozën, kancerin e mëlçisë dhe vdekjet e shkaktuara nga sëmundjet e këtij organi.

Studiuesit analizuan të dhënat e mbi 350 mijë personave dhe i ndoqën ata për 13 vjet. Rezultatet treguan se ata që konsumonin 5 ose më shumë filxhanë kafe në ditë kishin 32% më pak rrezik për cirrozë, 47% më pak rrezik për kancer të mëlçisë dhe 42% më pak rrezik për të humbur jetën nga sëmundjet e mëlçisë.

Ndërkohë, edhe konsumimi më i moderuar, rreth 1 deri në 4 filxhanë në ditë, u shoqërua me ulje të dukshme të rrezikut, ku efekti më i fortë u vu re te ata që konsumonin 3 deri në 4 filxhanë në ditë.

Gjithashtu, konsumuesit e kafesë kishin më pak yndyrë, inflamacion dhe fibrozë në mëlçi, ndërsa analizat e gjakut tregonin tregues më të mirë të funksionit të këtij organi. Përfitime të ngjashme u vunë re si te kafja me kafeinë, ashtu edhe te ajo pa kafeinë, duke sugjeruar se efekti mbrojtës nuk lidhet vetëm me kafeinën.

Megjithatë, autorët theksojnë se nuk rekomandohet që njerëzit të fillojnë të pinë kafe vetëm për të mbrojtur mëlçinë. Ata këshillojnë që parandalimi i sëmundjeve të mëlçisë të mbështetet kryesisht në një stil jetese të shëndetshëm, duke mbajtur peshën nën kontroll, duke kufizuar alkoolin, duke kryer aktivitet fizik të rregullt dhe duke monitoruar sheqerin në gjak, tensionin arterial dhe kolesterolin.

Posted Under:
Lifestyle
Tagged:
cirrozë Kafeja Mëlçi Vizion Plus

Nga e njëjta kategori

Ngrënia e ushqimit nga enë plastike rrit rrezikun e ndalimit të zemrës

më shumë...

Pse disa njerëz e përballojnë më mirë stresin?

më shumë...

Ja pse ktheheni nga pushimet të lodhur

më shumë...

Krem apo sprej kundër diellit? Ja cili e mbron më mirë lëkurën

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tirana Central Park

Minute pas minute

11:08

Përmbysje e madhe! Egnatia shkon në Europë,...

10:46

Ngrënia e ushqimit nga enë plastike rrit...

10:27

Treni del nga shinat pranë Lewes në...

10:17

OKB: Korriku muaji më vdekjeprurës për civilët...

10:10

Pse disa njerëz e përballojnë më mirë...

9:33

Dita e 75 e protestës, pas fjalimeve...

9:31

Hegseth: SHBA mund ta mbajë bllokadën e...

9:30

Ja pse ktheheni nga pushimet të lodhur

9:10

Dy motrat humbin jetën tragjikisht në Lushnjë,...

8:56

Situata e zjarreve në vend, Minsitria e...

8:53

Zjarr në masivin pyjor në Labinot Mal,...

8:48

Angli/ Zjarri masiv në Stourbridge, shkrumbohen 6...

8:29

Tragjedi në Lushnjë/ Makina përfundon në kanalin...

8:18

Merr zjarr pylli me pisha në Peshtan...

8:06

Vlahoviç largohet nga Juventusi, firmos me klubin...

8:03

Suedia ul moshën e përgjegjësisë penale në...

7:23

Shkeli perimetrin e sigurë dhe rrezikoi jetën...

7:20

Krem apo sprej kundër diellit? Ja cili...

7:03

Europa po digjet nga zjarret, Spanja dhe...

6:47

Situata me zjarret në vend, Ministria e...

Më të klikuarat

  • E trishtë! Ish-legjenda e Flamurtarit gjendet i vdekur në ba...
  • Merr fund java e “Ferrit”, nga nesër nis ulja e temperaturav...
  • “Nuk ndihem mirë”, ndërron jetë në moshën 64-vjeçare ish-kry...
  • “Urgjent drejt Tiranës”, situata në Priskë alarmante, thirrr...
  • Rama pas deklaratës së Zelenskyt për Kosovën: Ukraina gabon...
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.