Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Marina Orikum
12 August 2026
Vizion fokus

Negociatat Izrael- Liban në shtator, arritja e një marrëveshjeje...

Propozimi për Reformën Territoriale, Rama mbledh kryebashkiakët në Kuç...

“Serbia e humbi Kosovën”, Rama: Lumi Ibër, i paprekshëm

Shqipëria magjeps francezët, Rama: Rezervimet u rriten me 288.2%

Rusia me ligj të ri, burg për personat që...

Tërmeti shkatërrues në Kolumbi, BE jep 2 mln euro

Putin mesazh Perëndimit: Nëse kapni anijet ruse, ne do...

Trump “suprizohet me një dhuratë” nga Putin, ish-marinsi amerikan...

“Trump do sulmohej me raketa tokë-ajër”, New York Times...

Sot eklipsi diellor, spektakëli qiellor i vëzhgueshëm edhe në...

Fruti që largon dhjamin e barkut, një në ditë është i mjaftueshëm

8 Qershor 21:56

Një avokado në ditë mund të kontribuojë në një shpërndarje më të shëndetshme të yndyrës në zonën e barkut tek gratë, sipas një studimi të fundit nga Universiteti i Illinois, SHBA.

Në studim morën pjesë 105 të rritur me mbipeshë ose obezitet, të cilët konsumuan një vakt në ditë që përmbante avokado për një periudhë 12-javore. Gratë që konsumonin avokado si pjesë e vakteve të tyre kryesore ditore shfaqën një ulje të yndyrës viscerale – një lloj yndyre e rrezikshme që rrethon organet në zonën e barkut.

Rezultatet e studimit, i udhëhequr nga profesori i Kineziologjisë dhe Shëndetit Publik në Universitetin e Illinois, Dr. Naiman Khan, u publikuan në revistën Journal of Nutrition.

Qëllimi i studimit nuk ishte humbja e peshës, por analiza e mënyrës se si trupi ruan dhe shpërndan yndyrën. Duhet theksuar se në zonën abdominale akumulohen dy lloje dhjami: dhjami nënlëkuror (i vendosur poshtë lëkurës, më pak i rrezikshëm) dhe dhjami visceral (rreth organeve vitale, i lidhur me rrezikun më të lartë për diabet dhe sëmundje kardiovaskulare).

Pjesëmarrësit u ndanë në dy grupe, me ndryshimin kryesor që njëra grup konsumonte një avokado të freskët çdo ditë.

Në fillim dhe në fund të periudhës 12-javore, studiuesit matën nivelin e dhjamit abdominal dhe tolerancën ndaj glukozës – një tregues i rrezikut për diabetin.

Rezultatet treguan përfitime domethënëse për gratë, të cilat shfaqën një reduktim të yndyrës viscerale dhe një përmirësim të raportit mes dhjamit visceral dhe atij nënlëkuror. Në rastin e burrave, nuk u vu re ndonjë përfitim i ngjashëm, ndërsa toleranca ndaj glukozës nuk ndryshoi ndjeshëm as te burrat dhe as te gratë.

Studiuesit kanë në plan të vijojnë me kërkime të mëtejshme për të kuptuar më mirë ndikimin e avokados në shpërndarjen e dhjamit në trup dhe për të sqaruar përse efektet ndryshojnë mes gjinive.

Posted Under:
Lifestyle
Tagged:
Avokado dhimbje barku Vizion Plus

Nga e njëjta kategori

Sekreti për një zemër më të fortë? Ekspertët këshillojnë konsumimin e këtyre katër frutave

më shumë...

Noti dhe humbja e peshës, 7 arsye pse duhet ta përfshini në aktivitetin tuaj gjatë verës

më shumë...

Mendoni se po pini mjaftueshëm ujë? Këto shenja të dehidratimit shpesh ngatërrohen me lodhjen

më shumë...

Simptomat e hershme të demencës mund të shihen në të 30-at dhe 40-at

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tirana Central Park

Minute pas minute

1:18

Onkologjia shkon më pranë pacientit, rikualifikohet njësia...

1:14

Riaktivizohet në mesnatë vatra e zjarrit në...

1:02

U hodh nga shkëmbi në det, dëmtohet...

12:57

Negociatat Izrael- Liban në shtator, arritja e...

12:32

Propozimi për Reformën Territoriale, Rama mbledh kryebashkiakët...

12:04

“Serbia e humbi Kosovën”, Rama: Lumi Ibër,...

11:59

Shqipëria magjeps francezët, Rama: Rezervimet u rriten...

11:42

“Mos na merrni ujin!” Banorët e Burimasit...

11:26

Rusia me ligj të ri, burg për...

11:20

Tërmeti shkatërrues në Kolumbi, BE jep 2...

10:59

Zjarri përpin banesën në Libohovë të Gjirokastrës,...

10:55

Qëlluan me armë në drejtim të kushëririt...

Joan Zuko dhe Kristjan Sterjo
10:51

Vrau shokun me kallash, Kristajn Sterjo i...

10:50

Risi në aeroportin e Rinasit për nënat...

10:46

65-vjetori i shërbesës së Patriarkut Vartholome, Kryepiskopi...

10:36

Putin mesazh Perëndimit: Nëse kapni anijet ruse,...

10:19

Trump “suprizohet me një dhuratë” nga Putin,...

Viktima Joan Zuko
10:17

Vrau shokun për një vajzë, lihet në...

10:10

Zjarri mbi fshatin Sinicë vihet nën kontroll,...

10:08

“Trump do sulmohej me raketa tokë-ajër”, New...

Më të klikuarat

  • “Ishte çështje nderi”, 36-vjeçari vret gruan dhe kunatin, dy...
  • Gjeti ish-burrin me një tjetër në apartament, sherri mes gra...
  • E mërkura e “Ferrit”, nesër pritet të jetë dita më e nxehtë...
  • Tradhti ndaj partneres? Lamine Yamal në qendër të një “skand...
  • Nëna 22-vjeçare vret dy fëmijët e saj, pak para krimit i dër...
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.