Skip to content
  • Kreu
  • Kryesoret
  • Aktualitet
    • Politike
    • Kronike
    • Ekonomi
    • Sociale
    • Kulture
    • Vendi
    • Kosova
    • Bota
  • Rajoni
  • Opinion
  • Gossip
    • Lifestyle
    • Showbiz
  • Sport
  • LIVE
  • EMISIONE
  • SERIALE
Vodafone Banner
11 June 2026
Vizion fokus

Në kërkim prej muajt maj, dorëzohet ish-oficeri i policisë,...

Italia miraton dekretin për inteligjencën artificiale

Aksident tragjik në Tiranë, humb jetën shoferi

Papa Leoni XIV planifikon vizitë në Spanjë

Besnik Hasi merr drejtimin e skuadrës turke

Mbyllet protesta, qytetarët nisin marshimin (VIDEO)

Zhduken 3 detarë indianë pas sulmit amerikan ndaj cisternës...

JD Vance: SHBA pranë marrëveshjes me Iranin për programin...

Erdogan akuzon Netanyahun: Rrjeti i tij kriminal tani kërcënon...

Shpëtohen qindra emigrantë në ujërat pranë Kretës

Dieta që e mban trurin në formë

18 Tetor 22:26

Plakja e trurit dhe çrregullimet neurologjike të lidhura me të, siç janë dëmtimi i lehtë njohës dhe sëmundja e Alzheimerit, përbëjnë një sfidë të rëndësishme.

Hulumtimet e fundit shkencore kanë filluar të eksplorojnë rolin e të ushqyerit në shëndetin e trurit, duke nxjerrë në pah potencialin e dietës mesdhetare.

Një studim i ri i botuar në Clinical Nutrition, zbuloi se një dietë mesdhetare e gjelbër, e pasuruar me çaj jeshil, mund të ngadalësojë rënien njohëse.

Studimi DIRECT PLUS, një nga studimet më të gjata mbi lidhjen midis dietës dhe funksionit të trurit, përfshiu rreth 300 persona. Pjesëmarrësit ndoqën një nga dietat e mëposhtme për 18 muaj:

Dietë tipike e shëndetshme

Dietë tradicionale mesdhetare me kufizim kalorish, me pak karbohidrate të thjeshta, e pasur me perime e zëvendësim të mishit të kuq me shpendë dhe peshk.

Dieta mesdhetare e gjelbër, e cila përfshinte gjithashtu çaj jeshil

Analiza e niveleve të proteinave në gjak të pjesëmarrësve tregoi se nivelet më të larta të proteinave të caktuara shoqëroheshin me plakje më të shpejtë të trurit. Në të kundërt, pjesëmarrësit që ndoqën dietën e gjelbër mesdhetare treguan një rënie të këtyre niveleve.

Studiuesit besojnë se efekti mbrojtës i dietës është për shkak të substancave anti-inflamatore që përmbahen në çajin jeshil.

Siç shpjegon Anat Meir, një studiuese në Shkollën Harvard Chan, “studimi i proteinave në gjak na lejon të vëzhgojmë, në kushte reale, se si proceset e plakjes së trurit ndikohen nga ndryshimet në stilin e jetës dhe në dietë ”.

Ky studim ofron një pamje dinamike të shëndetit të trurit, duke lejuar zbulimin e ndryshimeve biologjike shumë kohë para shfaqjes së simptomave.

“Duke hartëzuar këto modele proteinash, ne fitojmë njohuri të vlefshme se si ndërhyrjet, të tilla si dieta, mund të ruajnë funksionin njohës gjatë plakjes“, shton Meir.

Rezultatet e hulumtimit nxjerrin në pah rëndësinë e dietës për shëndetin e trurit dhe hapin rrugë të reja për parandalimin e rënies njohëse dhe sëmundjes së Alzheimerit.

Dieta e gjelbër mesdhetare, me shtimin e çajit të gjelbër, duket se ofron një mjet të provuar shkencërisht për ngadalësimin e plakjes së trurit, duke përforcuar rëndësinë e zgjedhjeve të përditshme dietike në parandalimin e sëmundjeve neurodegjenerative.

Posted Under:
Lifestyle
Tagged:
Dieta Truri Vizion Plus

Nga e njëjta kategori

Harrojeni kafenë në mëngjes, këto pije përshpejtojnë metabolizmin dhe ndihmojnë në humbjen e peshës

më shumë...

Këto janë shenjat që tregojnë mungesën e vitaminave në organizëm

më shumë...

Nga ai i tërfilit te i shqopës, zbuloni llojet e mjaltit dhe përfitimet e secilit për shëndetin

më shumë...

Paralajmërojnë ekspertët: Manaferrat dhe luleshtrydhet në krye të listës së produkteve me më shumë pesticide

më shumë...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vodafone Banner Lemon Soda

Minute pas minute

10:45

Harrojeni kafenë në mëngjes, këto pije përshpejtojnë...

10:33

Në kërkim prej muajt maj, dorëzohet ish-oficeri...

10:23

Italia miraton dekretin për inteligjencën artificiale

10:02

Aksident tragjik në Tiranë, humb jetën shoferi

9:53

Papa Leoni XIV planifikon vizitë në Spanjë

9:34

Besnik Hasi merr drejtimin e skuadrës turke

9:20

Mbyllet protesta, qytetarët nisin marshimin (VIDEO)

9:18

Këto janë shenjat që tregojnë mungesën e...

9:12

Zhduken 3 detarë indianë pas sulmit amerikan...

8:47

Nga ai i tërfilit te i shqopës,...

8:04

JD Vance: SHBA pranë marrëveshjes me Iranin...

7:54

Erdogan akuzon Netanyahun: Rrjeti i tij kriminal...

6:42

Shpëtohen qindra emigrantë në ujërat pranë Kretës

6:30

Dita e 11-të e protestës, qytetarët nisin...

6:10

Trump paralajmëron Iranin: Do t’i sulmojmë shumë...

6:05

Begaj në Samitin e SEECP: Shqipëria e...

6:05

Teherani sfidon Uashingtonin: Jemi gati për goditje...

5:34

Hetimi i dosjes së Jeffrey Epstein, Bill...

5:29

Suedia miraton projektligjin që i jep fund...

5:21

Aksident në Vlorë, një i plagosur

Më të klikuarat

  • Të shtëna me armë zjarri në Lezhë, plagoset një person
  • Rama akuzon Iranin për protestat: Qeveria e Ajatallohëve të...
  • “Armand Shakaj më tha të fikja dritat se do nxirrte një frig...
  • Aksident tragjik në Tiranë, humb jetën shoferi
  • I zhdukur prej 6 ditësh, mister fati i Eglant Koçit, gjenden...
  • Karriera
  • Na kontaktoni
  • Rreth Nesh

Aktualitet

  • Politike
  • Kronike
  • Ekonomi
  • Sociale
  • Kulture
  • Bota

Gossip

  • Gossip
  • Showbiz
  • Lifestyle

Inovacion

  • Shkencë
  • Teknologji

Programacion

  • Emisione
  • Seriale
  • Programi javor
  • LIVE
© Vizion Plus TV Albania 1999 - 2026
Ndalohet riprodhimi i paautorizuar i permbajtjes se kesaj faqeje.